Hej alla goa! Ledsen för dålig uppdatering men jag har haft prov och läxor som går före allt annat! Igår var jag på dans eftersom jag går på dans 2 ggr i veckan! Jag tycker dans är en väldigt bra aktivitet eftersom man rör på sig mycket samtidigt som man blir vig och smidig i kroppen så ett stoort plus för det! Idag hade jag en ganska chill dag i skolan och när jag kom hem gjorde jag mellis och satte mig framför datorn för att titta på avsnitt 2 av Ravenswood. Om ni inte vet vad det är så är det som en fortsättning av Pretty Little Liars! Grymt bra serie i alla fall. Längtar sjukt mycket tills på fredag eftersom vi slutar runt 11 pga. att en lärare är sjuk då vi egentligen skulle ha lektion. Jaja nu ska jag läsa Amelia och bara mysa samtidigt som det bara regnar och regnar... Ja jag bara längtar ihjäl mig till sommaren känslan jag vill vara bruun nu!;) Ge gärna förslag på inlägg som jag kan göra i kategorierna : Träning, Mode, Smink , Skönhet, haul, vardag, tips och recept kom gärna med egna åsikter! Puss //Nathalie😋

Kommentera

Publiceras ej