Hej allihopa! Idag har jag som sagt varit på Ullared som stängde kl 18 idag eftersom det var " Alla Helgona Dagen" idag annars brukar de ha öppet till 20. Jag shoppade en del saker och vi hade det trevligt och så även om man fick ont i benen i slutet så hittade jag fina saker där! Det är väldigt bra för dem har allt man behöver och till och med saker som jag inte ens visste att det fanns haha. Någon annan som varit på Ullared idag? Jag kommer lägga ut mer bilder på vad jag köpte igår. Imorgon är det "plugg" dag för mig för jag måste verkligen plugga då! Nu är jag väldigt trött efter den långa dagen på Ullared, men jag har haft det bra och jag hoppas även ni har haft en bra lördag. Tråkigt med söndag imon men det är bara att stå ut till nästa helg och tänk på att vila ut och njut! Jaja nu ska jag snart gå och lägga mig tror jag för jag är helt slut! Ha de bra nu! Puss /Nathalie💗

Kommentera

Publiceras ej