Tjo! Just nu sitter jag med inpackning i håret som snart ska sköljas ut. Idag var jag på ett tuft men härligt gympa pass. Imorgon är det fredag igen.. Tänk att dagarna går så fort.. Jaja.. Imon slutar vi tidigt och jag kanske hade tänkt stt dra med en kompis hem en stund och dansa lite, vi får se.. I helgen är det plugga som står först på schemat med naturligtvis ska jag hitta på massor av skoj också! Nu ska jag ta det lite lungt och snart dra mig till sängen! Kramizar! //Nathaliee😘
Denna body lotion är en av dem som jag använt mest i höst det ger en lätt återfuktad känsla och den luktar naturligt och fräscht eftersom jag hellre har parfym på mig. Den kommer från Apoteket tror jag.
 
 

1 kommentarer

HAIDISBLOG -

17 Nov 2013 22:44

Hoppas du haft en mysig helg hihi :)

Svar: Tack, det har jag!;)
Nathalie💗

Kommentera

Publiceras ej